Subject: Ed: Ehitusloa märkused Ehte 9/1
From: "Eva Puhm" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Aug 2025 13:31:10 +0300

Tere

Palun registreerida deltas ja suunata mulle täitmiseks. Aitäh!

Lugupidamisega

Eva Puhm

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5594 3258

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Saatja: Mariin Kivima | COMBICON <[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 4. august 2025 13:14
Adressaat: Eva Puhm <[email-masked]>
Teema: Ehitusloa märkused Ehte 9/1

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olete üle vaadanud Ehte 9/1 kinnistule rajatava moodulkoolimaja projekti
(2511271/19852). Soovin täpsustada paari märkust:

2.Vastavalt määrusele nr 84 § 6 lg 2 peavad kooliruumide seinad, uksed ja
põrandad olema viimistletud mitteläikivaks ning olema kergesti hooldatavad
ja vastupidavad.
3. Vastavalt määrusele nr 84 § 6 lg 5 peab ruumis, kus tegevus eeldab käte
pesemist või kus käed õppetöö käigus määrduvad, saama sooja veega käsi
pesta. Kätepesuvalamute juures peavad olema vahendid hügieeniliseks
kätepesuks ja -kuivatamiseks.

Minu küsimus, mis kujul ja millises projektiosas antud info kajastatud
peaks olema, et ei tekiks arusaamatusi.

Lugupidamisega

Mariin Ling-Kivima

Projekteerimise projektijuht

+372 5455 2819 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

COMBICON OÜ | Kassi 1, Tallinn, 12618

 <http://www.combicon.ee/>